The smart Trick of ماگ حرارتی That No One is Discussing

Wiki Article

طراحی ماگ ها به گونه ای است که یک وسیله شخصی و غیر رسمی محسوب شده و هر فرد تمایل دارد ماگ مخصوص به خودش را داشته باشد.

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی یک ماگ بسیار کاربردی برای افرادی است که بیشتر در حال طبیعت گردی و مسافرت هستند این ماگ ها دارای درب های ویژه ای هستند که از سرد شدن نوشیدنی جلوگیری می کند.

لعاب یک پوشش با سختی بالا و ضخامت کم است که ماگ را تقویت می‌کند و از پر شدن لبه آن جلوگیری می‌کند.

ماگ های سرامیکی با رنگهای متنوع پاستیلی و ملایم و طرح های فانتزی عروسکی یکی از اکسسوری های موردعلاقه ی دختران می باشد که هدیه ای دوست داشتنی و یا سوغاتی محبوب برای آنها به شمار می آید.

موادی که در بدنه ماگ حرارتی عامل تغییر رنگ می شوند مواد لوکودای هستند. در واقع مواد حساس به دما یا جوهر هایی هستند که رنگ دارند و ترانما (مانند شیشه) هستند و با تغییر حرارت مرئی می شوند. مواد لوکو دای را می توان با روش چاپ روی صفحه روی هر گونه سطحی سوار کرد و از خواص آن استفاده کرد.

پس اگه مثل من که توی کل زندگیم خرید کادویی برای چالشی سخت بوده و هیچ‌وقت نمی‌دونستم برای کادو چی باید بخرم، بهتره که گزینه خرید ماگ حرارتی رو توی کادوهاتون اضافه کنین و بتونین افراد مهم زندگی‌تون رو خوشحال کنین.

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است.

لیوان درب دار استیل سبک، مقاوم و مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد بوده و به دلیل انتقال سریع گرما بدنه ماگ بشدت داغ می شود که معمولا آن را بصورت روکش دار و دوجداره طراحی می کنند و در شکل ها و سبک های مختلفی وجود دارد.

.. تخفیف های ویژه ای را برگزار میکنیم سعی ما بر این که محصولاتی را به دست مشتری برسانیم که نهایت رضایت را داشته باشد در فروشگاه اینترنتی تکدو ما انواع ماگ حرارتی را همراه با آنباکس محصول قرار داده ایم تا مشتری انتخابی دقیق داشته باشد برای خرید ماگ تنها کافی است وارد دسته بندی مربوطه شوید و ماگ مورد نظر خود را در کمترین زمان در تکدو خریداری کنید با نگاهی به ??????? ????? شاخه های ادکلن و اسپری نیز میتوانید یک حس خاص را تجربه کنید و تنها با چند کلیک محصول سفارشی خود را به‌صورت کادوئی و یا به آدرس خاص و یا با تبریک سالروز های خاص به آشنایان و اطرافیان تبریک بگویید. تکدو این کار را برای شما راحت نموده است و تنها کافی است که در قسمت سفارش خود نوع آن را ذکر کنید.

ماگ های حرارتی نیز مانند سایر لیوان ها در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند. زیرا که اصلی ترین دلیل جذابیت آنها مواد و جوهر لوکو دای این ماگ ها می باشد. از این جهت می توان این قابلیت را بر روی انواع و اقسام ماگ ها نظیر ماگ های استوانه ای، چند وجهی و یا فنجان های کوچک اعمال نمود.

اما در مقابل مشکل ماگ های شیشه ای شکسته شدن و ترک خوردن آن ها می باشد.

نوعی از ماگ های سرامیکی یا سنگی با طرح ها و یا شکل های مکمل که در کنار هم کامل شده و معنا پیدا می کنند و یا دارای متن های عاشقانه ای هستند که مناسب زوج ها و دوستانی صمیمی و هدیه ای جذاب و خاص برای روز عشق (ولنتاین)، کادوی تولد ، سالگرد ازدواج و ... می باشد.

نوشته: جملات انگیزشی، اشعار، جملات طنز، نام یا نام خانوادگی، تاریخ تولد یا سالگرد

البته همانطور که از نام لیوان حرارتی پیداست بیشتر برای خوردن نوشیدنی های گرم استفاده میشود چرا که با گرما طرح اصلی‌اش را نشان می دهد.

Report this wiki page